Auringonvalo säteilee niin kauniisti jäätyneiden ikkunoiden läpi huoneeseen. Nyt on ollut todella kaunis hiihtolomaviikko, harmi vaan että olen niin epäurheilullinen otus, etten ole paljoa ulkona viihtynyt. Mutta voihan sitä kaunista säätä toki sisältäkin katsella, eikös niin?

Tämä päivä on kulunut hyvin pitkälti kirjoittaessa. Olen aloittanut novelli/tarinahömpötyksen nimeltä Prinssi Luca, jonka parissa olen melkoisen hyvin viihtynyt. En ole ihan varma, mitä siitä on oikeastaan tulossa; aluksi meinasin tehdä sellaisen tavanomaisen oikeaan maailmaan sijoittuvan draama-tyyppisen jutun, mutta nyt minua houkuttaakin tehdä siitä fantasiaa. Sitä on niin hauska kirjoittaa. Luca on kyllä kaunis nimi, eikös se voi olla sekä pojan että tytön nimi? Prinssissä Luca on kyllä pojan nimi, mutta kaipa se muuten voi olla kumman vaan.

Hihii, tänään vielä myöhemmin luvassa keilausta. Pitääkin kohta lähteä kävelemään keilahallille päin, jotta olen sitten varmasti ajoissa. Meitä on aika lössi sinne menossa, joten varmasti tulee olemaan hauskaa !