Tänään oli kerrassaan hassu päivä.

Aamupäivän olin innoissani tulevasta Qatarin matkasta ja mietin vaatevalintojani & muutenkin tutkailin komeroni syvyyksiä. Juteltiin Sennin kanssa puhelimessa ja googletettiin kuvia meidän hotellista. Se on tosi cool, viiden tähden hotelli, ihan perushuonekin näytti tosi ältsiltä. Olen ihan hirviän innoissani, alle viikko enää !

Sitten kahdentoista maissa Tuukka tuli meille teelle. Juteltiin sitten kaikenlaista ja juotiin sen iltapäivän aikana varmaan viisitoista litraa teetä (no ei ihan, mutta melkein~). Myöhemmin kateltiin vähän Simpsoneita ja vaan hengailtiin. Porukat oli jossain rovastikunnan kokouksessa (tms tms), mutta ne tuli sieltä joskus neljänmaissa. Loppujen lopuksi päädyin viettämään illankin Tuukan seurassa (mikä ei ollut ollenkaan toki huono juttu), kun vanhempani olivat saaneet heidät suunnaltaan kutsun leffaa katsomaan. Minä ja Tuukka emme leffaa kerenneet katsoa, kun siivosimme Tuukan huoneen perusteellisesti :D Se oli yllättävän hauskaa ja hyvää jälkeä tuli. Äitikin sitten myöhemmin totesi, ettei minun siisteyskasvatukseni ole ihan hukkaan mennyt.

Väsyttää. Huomenna varmaan jatkan alustavia toimenpiteitä Qatariin liittyen. Teen muistilistoja ja sen sellaista. Ja tietenkin olen ihan yli-innoissani !